sobota, 19 stycznia 2013

Podkładki

Uszyłam dzisiaj coś innego niż torebka -  podkładki na stół.
Ta dam :

Niestety nie robiłam zdjęć  w trakcie szycia. Następnym razem poprawię się i zrobię kilka.

Uszyję je teraz opisowo (przepis na 1 szt :) )

Wycięłam po 1 prostokącie o wymiarach ok. 25x40 cm z materiału wierzchniego sztywnego (ja użyłam tkaniny zasłonowej, coś jak płótno), podszewki, a z fizeliny z klejem wycięłam 2 takie sztuki.
Fizelinę nakleiłam żelazkiem na obie części, wierzchnią i spodnią. Zszyłam razem, zostawiając ok 5cm miejsca na wykręcenie wszystkiego na prawą stronę. Naciągnęłam wszystkie robi na długopisie, aby ładnie się układały. Aha wcześniej ścięłam je delikatnie przy szwie na lewej stronie, żeby nie zostawało tam za dużo materiału. mocno rozprasowałam, ostebnowałam prostym ściegiem i już. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz