sobota, 19 stycznia 2013

Jak się Ewa tutka nie trzymała

Tak jak obiecałam, pokaże ( o ile to będzie widać ) jaki zrobiłam błąd.

Do rzeczy:

Chciałam uszyć torebkę wg tego tutka

http://sewlover.com/bags/tutorial/envelope_clutch.html

Wszystko ładnie pięknie, ale zamiast najpierw zszyć przód z podszewką, ja chciałam być mądrzejsza i zszyłam przód i tył podstawowego materiału i przód i tył podszewki i razem to chciałam zszyć dookoła i wyszło tak :


Fakt, że dobrałam złą podszewkę. Ale pomijając to, cała się pofalowała, pofrędzlowała na "zgięciu" właśnie przez ten niby niewinny błąd. 
Jak zmieniłam podszewkę i uszyłam wg w/w "przepisu" wyszło całkiem co innego. Tak jak być powinno.



Całość wygląda tak. A wynikł inny problem. Będąc mądrzejszą od autora tutka zrobiłam, zamiast zapięcia magnetycznego, zapięcie na guzik. Odpruwając podszewkę została brzydka część z dziurką, którą zaszyłam "o tak o". Trudno zostawiam tak jak jest.


Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to napisałam  Od dzisiaj robiąc coś wg tutka nie będę wprowadzała swoim mądrości. Albo sama wymyśle albo tutek od A do Z :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz