czwartek, 31 stycznia 2013

Bardzo, ale to bardzo przepraszam, że nie zaglądałam. A na przeprosiny mam tu dla Was fotel Sako który sama szyłam :)


To sterta którą strugałam na wypełnienie pierwszy i ostatni raz!!!! Fotel mi się podoba więc do następnych już kupie kulki normalne :) A tą stertę dał mi mąż, po tym jak mu powiedziałam, że potrzebuje kulek styropianowych.  "proszę kochanie to są kulki" ;) dowcipniś :)  




Taki wyszedł w pierwszej wersji. Wąski a wysoki. Ale jakiś taki nijaki i niekoniecznie wygodny był.
















 Więc zrobiłam niższy a szerszy. Idealny :)




2 komentarze:

  1. Pewnie wygodna ta poducho-pufa :)
    Nie skrzypi styropian przy siedzeniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzypi niestety, ale podejrzewam, ze przyczyna jest wsad. Powinny byc kulki i wydaje mi się, iż one nie skrzypią. A u mnie są strzępy styropianu i jak się siada to tra o siebie i skrzypi :)

    OdpowiedzUsuń